vrijdag 4 september 2015

Podcast #02 Gerard Dummer: Wetenschap en Technologie op de Pabo


In mijn tweede podcast spreek ik met Gerard Dummer, mijn collega docent ICT & Onderwijs op de Pabo van Hogeschool Utrecht. Met Gerard praat ik over het nieuwe tweedejaars vak Wetenschap & Technologie en wat onze studenten precies doen en leren.

Luister hieronder naar ons gesprek via Soundcloud.com.



Je kunt je ook in iTunes abonneren op mijn podcast. Dat doe je door in iTunes te kiezen voor File >> Subscribe to podcast en dan mijn RSS-feed in te voegen: http://feeds.soundcloud.com/users/soundcloud:users:18014324/sounds.rss. Deze podcast verschijnt dan ook automatisch in je Podcast app op de iPhone!

Reacties op deze podcast zijn van harte welkom, bijvoorbeeld onderaan deze blogpost of via Twitter (@donzuiderman of @gerarddummer).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten