vrijdag 6 mei 2016

Podcast #29 Alfons ten Brummelhuis: Onderzoek naar onderwijs met ICT


In mijn 29e podcast spreek ik met Alfons ten Brummelhuis, werkzaam als expert onderzoek bij Kennisnet en bij het Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek (NRO). Hij begeleidt onder andere onderzoek rondom het doorbraakproject ICT en de kennisrotonde. Samen praten we over de stand van zaken met betrekking tot onderzoek naar onderwijs met ICT. We kijken daarbij vooruit naar de onderzoeksconferentie die Kennisnet en NRO binnenkort organiseren.
Er is helaas een onverklaarbare mini glitch rond 34e minuut, waardoor Alfons heel even wegvalt. Mijn excuses hiervoor.

Luister naar ons gesprek via Soundcloud.com of klik hieronder op play.



Je kunt je abonneren op mijn podcast, door in de iTunes store, de podcast app of Soundcloud.com te zoeken op Don Zuiderman. Reacties op deze podcast zijn van harte welkom, bijvoorbeeld onderaan deze blogpost of via Twitter (@donzuiderman). Ik zou het erg waarderen als je een review schrijft in de iTunes Store en deze podcast weer deelt met anderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten