woensdag 25 mei 2016

Vlog #5: Bloggen & Vloggen in het onderwijs



In mijn vijfde vlog (15 min) behandel ik hoe en waarom bloggen en vloggen een plek zouden moeten krijgen in het onderwijs. Dit vlog is gebaseerd op een workshop die ik een paar weken geleden bij MBO Utrecht mocht verzorgen tijdens hun professionaliseringsdag.

De keynote van dit vlog is beschikbaar via https://docs.google.com/presentation/d/1RVOPSd6bi1kUCdHg8lQVlBIyeagHhYld_sqwhkVeZqk/edit?usp=sharing In de shownotes van de afzonderlijke dia's staat telkens achtergrondinformatie, zoals URL's naar achtergrondartikelen, blogs, video's, etc.

Verder benoem ik een aantal relevante video's om praktisch met bloggen en vloggen aan de slag te kunnen. Dit zijn:

Ik ben erg benieuwd naar reacties op dit vlog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten